Reviews:

"Een duidelijke, transparante en objectieve manier van uitleggen en begeleiden, waarbij integriteit en vertrouwelijkheid voorop staan. Een heel prettige manier om binnen mediation tot een oplossing proberen te komen." (anoniem)



Als MfN-registermediator ben ik verplicht om na afloop van een mediationproces, cliĆ«nten te vragen om mijn functioneren en het proces als geheel te evalueren. De laatste vraag hierbij is of ze een referentie willen geven, en zo ja, welke naam en/of functietitel ik daarbij mag zetten. Hier vindt u een aantal van deze referenties. Uiteraard zou ik graag namen van mensen en organisaties willen noemen, maar mediation is vertrouwelijk, dus de meeste reviews zijn anoniem.


"Judith is een deskundige en betrouwbare mediator. Ze straalt veel rust uit wat het proces ten goede komt. Als je vastzit in een arbeidsconflict zou ik iedereen aanraden haar in de arm te nemen." (Hoofd Sales & Events)


"Judith heeft het hele proces op een zeer deskundige en plezierige manier begeleid." (directeur)


"Ik moet bekennen dat ik met de nodige scepsis aan de mediation begon. Maar Judith bleek een hele deskundige en onpartijdige mediator te zijn. Zij heeft de gesprekken op een prima manier begeleid. Ik heb een goed gevoel over het resultaat van de mediation." (Margaret - werknemer)


"De mediation vindt plaats in een veilige setting met helder geformuleerde kaders, waardoor in mijn optiek alle partijen relatief ontspannen hun verhaal kunnen doen. De mediator, Judith, is diegene die voor deze veiligheid op zeer professionele wijze heeft gezorgd." (Jasper ten Hoonte - directeur)


"het goed gesctructureerde gesprek met de mediator en mijn baas heeft ervoor gezorgd dat mij nog duidelijker is geworden wat voor mij in een arbeidsrelatie belangrijk is en dat we in dit geval niet meer tot elkaar konden komen. Dit heeft veel rust en duidelijkheid gegeven, waardoor ik dit proces nu goed kan afsluiten." (anonieme docente)


"Frisse, daadkrachtige begeleiding, goed verzorgd in alle opzichten, begaand oog voor mensen en hun hulpvraag, er graag samen uit willen komen. Dank je wel Judith!" (anoniem) 

CONFLICTEN ZIJN ER OM OP TE LOSSEN.